یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 28 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۷:۵۱:۰۹

ایران و عمان موافقتنامه تجارت دریایی امضا می‌کنند

باشگاه خبری فراساحل: ایران و عمان در بخش‌های کشتیرانی تجاری و دریایی، جستجو و نجات دریایی، خواهرخواندگی فیمابین بندر چابهار و صحار و شناسایی گواهینامه‌های دریانوردی موافقتنامه امضا می‌کنند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در بازگشت از پانزدهمین نشست کمیسیون همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان گفت: این کمیسیون در راس هیات ایرانی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و کارشناسان بخش‌های مختلف علی بن مسعود السنیدی وزیر صنعت و تجارت عمان در شهر مسقط برگزار شد. سیاوش رضوانی گفت: در این نشست کارشناسان درخصوص موضوعات متعدد ازقبیل حمل و نقل دریایی و هوایی، گمرک، تجارت و بازرگانی، ارتباطات، نفت و گاز، همکاری‌های علمی، گردشگری و ورزش به بحث و بررسی پرداختند.

رضوانی گفت: در بخش حمل و نقل ،طرفین درخصوص موضوعات دریایی و بندری و هوایی به توافقاتی رسیدند و در یادداشت تفاهم پایانی کمیسیون مشترک درج شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی اظهار کرد: دو کشور در بخش دریایی و بندری در مورد موضوعاتی از قبیل موافقتنامه کشتیرانی تجاری و دریایی بین دو کشور، یادداشت تفاهم‌نامه جستجو و نجات دریایی، یادداشت تفاهم‌نامه خواهرخواندگی فیمابین بندر چابهار و صحار و شناسایی گواهینامه‌های دریانوردی در سفرهای نزدیک به ساحل مهمترین مسائل دو کشور بود. وی تصریح کرد: موافقتنامه طرفین با موضوعات مختلف مطرح و مقرر شد پس از بررسی‌های لازم در 24 تیرماه 94 روز جهانی دریانوردی در مسقط به امضای طرفین برسد.



  کد خبر : 292
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :